Selasa, 15 November 2011

Air Mata Cintaku


Kasih,
Seandainya kau mengerti akan keperihan di hati ini alangkah bahagianya hidupku.
Aku tidak dapat menahan sesak di dada ini,
Yang sehingga air mata ku jatuh setiap kali hati kau sakiti

Tidak terniat hati ini untuk menitiskan air mata ini di hadapanmu,
Tapi hanya itu saja yg memberiku ketenangan
Ketika air mataku jatuh di situlah
rasa sakit yg amat sangat di dalam hati

Kasih,
Mengapa kah engkau sanggup membohongi diriku
Sedangkan aku sudah menjadi sebahagiaan dalam hidupmu
Tidak kah kau pernah rasa belas kasihan terhadap diriku
Setiap kali air mataku mengalir di hadapanmu

Seandainya aku bisa menahan air mata ini
Tidak sesekali aku mengeluarkannya
Di saat kita bersama kejujuranmu yang aku pinta

Kasih
Siapa aku dalam dirimu sehingga sanggup melihatku menderita
Kerana pembohonganmu..
. sampai bila ia akan berakhir

Kasih
Jika kau sayang dan
cinta padaku
Tunjukkan kepada aku
Yang kau benar-benar mencintaiku
Agar aku bisa mencintaimu dengan sepenuh hati

Kasihanilah diriku, kasihanilah hatiku
Dan kasihanilah air mataku ini,
Kerana aku sudah tidak sanggup menahan......

Tidak ada komentar:

Posting Komentar